הוועד האולימפי בישראל אירח שניים מאנשי מרכז החדשנות של מועדון הספורט ברצלונה

מאת: הוועד האולימפי הבינלאומי

 

הוועד האולימפי בישראל אירח שניים מאנשי מרכז החדשנות של מועדון הספורט ברצלונה.JAVIER SABORINO  – מנהל מרכז החדשנות ו-ALBERT MUNDET   ראש מערך הידע במרכז החדשנות של ברצלונה, הגיעו לישראל כדי להשתתף בכנס חדשנות וטכנולוגיות בספורט שמתקיים בימים אלו בהשתתפות כ-500 אנשים מהארץ ומחו"ל.
את הכנס מארגן אורן סימניאן מנכ"ל קולוסאום ספורט שנכח אף הוא בפגישה.

 

SABORINO ו-  MUNDET הם ממובילי החדשנות של ברצלונה ועוסקים בהחדרת טכנולוגיות ספורט שעיקרן: עולם הרפואה ומניעת הפציעות, תחום שיפור הביצועים הגופניים של ספורטאי העלית ותחום הבנייה החכמה של אצטדיונים.

 

 

 

שני מימין לשמאל: גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי, עם האורחים מברצלונה – סאבורינו ומונדט (עם הדגלונים של הוועד האולימפי)

 

 

מרכז החדשנות של מועדון ברצלונה מעניק את שירותיו לקבוצות הכדורגל, הכדורסל, הכדוריד, הוקי גלגליות ולענפי ספורט לחובבים הפעילים במועדון.

האורחים מברצלונה נפגשו עם  גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, מולי אפשטיין המנהל המדעי של הוועד האולימפי ותומר סקר מהיחידה לספורט הישגי. במהלך הפגישה הוצגו לאורחים שני סטרטאפים תוצרת כחול-לבן, האחד על ידי אסף ארבל מנכ"ל חברת Playsight  – טכנולוגיה מבוססת ניתוחי וידאו מקוונים בענפי ספורט שונים והשני של חברת Zone7 שפיתחה מערכת התראה למניעת פציעות. שני הפיתוחים זכו להתעניינות רבה מצד האורחים.

 

הוועד האולימפי בישראל רואה חשיבות רבה בהטמעתן של טכנולוגיות חדשות שתכליתן להביא לשיפור ברמת הביצוע של הספורטאים האולימפיים. בכוונת הוועד האולימפי בישראל להמשיך לייצר שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופים נוספים שעשויים לסייע בהצלחת הספורטאים הישראליים בזירה הבינלאומית.