Israel Olympics | השותפים העיסקיים שלנו
העמוד של השותפים העיסקיים של הוועד האולימפי בישראל. הגופים השותפים של הועד האולימפי - הראל ביטוח ופיננסים, הרבלייף, איסתא ספורט, טוטו, בית חולים מאיר, סמסונג, דיאדורה, קסטרו
השותפים שלנו, ספונסרים, נותני חסות, הראל, הרבלייף, איסתא ספורט, טוטו, בית חולים מאיר, סמסונג, דיאדורה, קסטרו
5628
rtl,page-template-default,page,page-id-5628,qode-quick-links-1.0,unknown,wp-accessibility-helper,accessibility-contrast_mode_on,wah_fstype_rem,accessibility-underline-setup,accessibility-location-right,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-olympics,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

השותפים העסקיים שלנו

 הראל ביטוח ופיננסים היא קבוצת הביטוח והפיננסים הגדולה בישראל והמובילה בתחום ביטוחי הבריאות. כקבוצה מהמובילות במשק הישראלי, אנו מגייסים למעלה מ-80 שנות ניסיון וידע מצטבר וקשרים הדוקים עם מוסדות בארץ ובחו"ל, לטובתם של יותר מ-3 מיליון מבוטחינו. הראל רואה חשיבות עליונה בכל הקשור לאחריות תאגידית וחרטה על דגלה את נושא המחויבות החברתית והינה מעורבת, תורמת ותומכת בעמותות מתחומים שונים וכן מעודדת את עובדיה למעורבות ותרומה פעילה בקהילה. לרוח התרומה והעשייה שלנו יש גם תוצאות בשטח: בשנת 2017, דורגה הראל זו השנה השלישית ברציפות בדירוג "פלטינה פלוס", הדירוג הגבוה ביותר בדירוג ארגון "מעלה", המדרג עשרות חברות במשק בהיבטים של אחריות תאגידית. כמו כן, בשנת 2017 פרסמה הראל את דו"ח האחריות התאגידית השלישי של הקבוצה, לשנים 2015-2016. אנו בהראל רואים חשיבות עליונה בתמיכה בספורט הישראלי ובפרט בנציגינו למשחקים האולימפיים וגאים לקחת חלק בפעילות זו כנותני חסות לוועד האולימפי וכמבטחת הרשמית של משלחות ישראל האולימפיות. הוועד האולימפי מעלה על נס את ערכי המחויבות האישית למצוינות של ספורטאי המשלחת המייצגים במשחקים האולימפיים את מדינת ישראל, בדומה למצוינות בעסקים.

 

למידע נוסף באשר לאחראיות תאגידית ב"הראל" – הקליקו כאן !

 

 


 

"הרבלייף" – חברת תזונה עולמית שמטרתה לסייע לאנשים להשיג חיים בריאים ופעילים.
נוסדה בשנת 1980, הרבלייף היא חברת תזונה עולמית אשר שינתה חיים של אנשים באמצעות מוצרים איכותיים מבוססי מחקרים מדעים ושילוב הובלת חזון לאורח חיים פעיל. מוצרי התזונה שלנו: בקרת משקל, מוצרי אנרגיה וכושר גופני ומוצרי טיפוח, כולם מוצעים על ידי חברי הרבלייף העצמאים אשר פועלים בלמעלה מ-90 מדינות. אנו תומכים בקרן המשפחה של הרבלייף HFF ובתוכנית בית חם לכל ילד CASA HERBALIFE , באמצעות הבאת תזונה מאוזנת וטובה לילדים הבאים מרקע של מצוקה. אנו מעניקים חסות ליותר מ- 250 ספורטאים, קבוצות, ואירועים ברחבי העולם, לרבות כוכב העל בכדורגל, כריסטיאנו רונאלדו , קבוצת L.A Galaxy , וועד אולימפי ב- 8 מדינות כולל ישראל וכן חסויות אישיות לספורטאים אולימפיים.

בקרו באתר "אורח חיים" של הרבלייף – הקליקו כאן!

 

 

 

 


 


סמסונג אלקטרוניקס בע"מ, 
מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם טכנולוגיות ורעיונות מהפכניים, מגדירה מחדש את עולמות הטלוויזיות, הסמארטפונים, המכשור הלביש, טאבלטים, מצלמות, מכשירים דיגיטאליים, מדפסות, ציוד רפואי, מערכות רשת והמוליכים למחצה. כמו כן, סמסונג מובילה בתחום האינטרנט של הדברים באמצעות, בין השאר, יוזמות הבריאות הדיגיטאלית והבית החכם . בשנים האחרונות סמסוג ישראל מעניקה חסות לוועד האולימפי בישראל תוך שילוב פעילות קהילתית משמעותית ומגוונת למען לדים: הספורטאים האולימפיים מגיעים לבתי חולים ופוגשים ילדים, מספרים על ענפי הספורט בהם עוסקים, מאפשרים להם לחוות את ענף הספורט ומעניקים רגעי הנאה ואושר.

תוכנית המנטורים : "שני הצדדים חייבים לנצח" שהוקמה בשיתוף פעולה בין הצדדים מביאה לידי ביטוי את כוחה של הרוח האנושית במפגשים מעוררי השראה של הספורטאים האולימפיים במדינת ישראל עם ילדים הסובלים ממחלות כרוניות. מעניקים השראה, משוחחים ולומדים למצוא חוזקות פנימיות. אנו גאים בשיתוף הפעולה שבכל פעם מחדש נוגע בילדי ובני משפחותיהם ומשפר את איכות חייהם.

 

 

 

 


 

        

 "דיאדורה" , מותג הספורט האיטלקי המפורסם נוסד בשנת 1948 ע"י מרצ'לו דניאלי ונודע בתחילה באיטליה בזכות נעלי ההרים האיכותיות שייצר ושיווק. בהמשך התרחבה הפעילות של החברה למוצרי סקי, אתלטיקה, כדורגל ועוד וכבר בשנות ה-70 של המאה הקודמת המותג זכה להצלחה ברחבי העולם.
עם השנים התפתחו המוצרים של Diadora מבחינה טכנולוגית וזאת גם בעזרת שיתוף פעולה עם ספורטאים מובילים כביורן בורג – שחקן הטניס האגדי משבדיה, סבסטיאן קו , אדווין מוזס, מורנו ארגנטין, זיקו, אלן פרוסט, איירטון סנה ועוד.
כניסתה של החברה לתחום ההלבשה בענף הכדורגל בשנת 1978 הביא לפריצה גדולה של החברה – הן מבחינת מודעות והן מבחינת בניית מוניטין של איכות ומצוינות.

Diadora ממשיכה להתגאות באיכות ובמצוינות של מוצריה ומדגישה את שורשיה האיטלקיים ואת העובדה שהיא ממשיכה לייצר חלק גדול ממוצריה באיטליה גם כיום.Diadora רואה בעצמה סיפור של ספורט, ניצחונות וחדשנות, אבל מעבר לכל, סיפור של אנשים שהאמינו תמיד בעקרונות האמיתיים של הספורט. חברת MGS החלה לייבא את המותג ולשווקו בחנויות ברחבי הארץ החל משנת 1986.

 

 

 

 

 



 קסטרו הוא בית האופנה המוביל והאהוב בישראל. 
קסטרו היא התשובה הישראלית לאופנה העולמית. היא משלבת בתוכה את האהבה והתשוקה לאופנה, לאיכות ולעיצוב, יחד עם המהות התל-אביבית והישראלית שמקורה באופי שלנו כאנשים וכבית אופנה – אנרגטיות, צבעוניות, אורבניות, חופשיות, שמחה, וגם סקסיות עם קורטוב של חוצפה. כבית האופנה המוביל והאהוב בישראל, קסטרו גאה להוביל דיאלוג פורה ומתמשך בין סטודיו לעיצוב מקומי, לבין האנשים שחיים כאן, בישראל. זו שיחה פורה שיוצרים אנשים מכאן, עבור האנשים שחיים כאן. זהו הבית שלנו.

כחברה צעירה לאופנה וסגנון חיים, אנו מחוייבים לערכינו, מעניקים ללקוחותינו חוויה ייחודית ומרגשת בכל תחומי המראה האישי וסגנון החיים, ורואים בזאת מחוייבות של כבוד והערכה ללקוחותינו. הקולקציות שלנו משלבות הרמוניה של עיצוב אופנתי, תחכום וריגוש לצד איכות, עושר והקפדה, שילוב המעניק ללקוחותינו ביטחון מלא בבחירותיהם, ומענה אופנתי שלם. המענה ללקוחות מתבטא ב 3 קווים עיקריים: קו ה-Red לאופנת קז'ואל, קו ה-Black – קו סמארט מתוחכם ואלגנטי, קו ה-Blue – קו הג'ינס המנצח שלנו, וקולקציות משלימות – מנעליים ותיקים דרך הלבשה תחתונה, משקפיים, תכשיטים ואפילו אופניים ואביזרים משלימים, לצד קו הילדים של קסטרו, בו אנו שמחים לעטוף ברכות גם ילדים ורכים נולדים. המגוון והעושר של הקולקציות שלנו מאפשרים ללנו ללוות באהבה את לקוחותינו בכל רגעי חייהם – ביומיום וגם בערב, בימי חופשה ועבודה, מהלימודים ועד הקריירה, ברגעים הקטנים ובאירועים החשובים, המרגשים והבלתי נשכחים. אנו רואים זאת כמטרה רבת חשיבות להמשיך ולהוביל את האופנה בישראל, גם בעשור הקרוב, ללוות מקרוב את לקוחותינו בכל תחומי המראה וסגנון החיים, על ידי עיצוב ושיווק מוצרי אופנה ולייף סטייל מן השורה הראשונה, ובמחירים הוגנים ונגישים.
קסטרו הוקמה ב-1950 ובמשך יותר משישה עשורים מובילה את השיח האופנתי בישראל. לבית האופנה רשת חנויות הפרוסה מדן ועד אילת, והיא נמצאת בגדילה, התפתחות והתחדשות מתמדת .

 

 

 


 


איסתא ספורט היא חברת תיירות הספורט וטיולי התמריץ המובילה בישראל
. עם אהבה גדולה לספורט ולתיירות, צוותינו המקצועיים מגשימים חלומות כבר מעל ל-15 שנה. איסתא ספורט מתמחה בשלושה תחומים עיקריים: תיירות ספורט, תיירות אקטיבית וטיולי אינסנטיב (טיולי תמריץ) לארגונים וחברות. "אתכם ברגעי הספורט הגדולים" אינה רק סיסמא, אלא החזון שלנו בתור חברת תיירות המעניקה חוויה ייחודית ללקוח. אנו מלווים את לקוחותינו משלב הצעת המחיר הראשונית ועד לחזרת הלקוח ארצה ביחס ושירות אישי ומעניקים חוויה גדולה מהחיים בראש שקט. מגוון אירועי הספורט הבלתי מוגבל לצד צוות מקצועי ואיכותי, מאפשר לנו להציע לכל לקוח את החוויה האיכותית והמהנה ביותר המתאימה לרצונותיו. החברה נוסדה בשנת 1999 ע"י השחיין האולימפי יואב ברוק, בשיתוף עם חברת איסתא, חברת התיירות הגדולה בישראל. בין לקוחותינו ניתן למצוא את הוועד האולימפי בישראל, התאחדות ספורט הנכים בישראל, איגודי ספורט, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, הארגונים המובילים במשק הישראלי, רצי מרתון, ועוד רבים וטובים.

 

 

 

 

    

 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות